18 Mart 2013 Pazartesi

Bloga imza eklemek...

    Evet bugün öğrendim ve hemen paylaşma istiyorum. Belki benim gibi bloğuna imza eklemek için kıvranan başkaları vardır ve yararım dokunur :))

    Bloğuma imza ekleme işlemine ilk olarak imza oluşturarak başladım. İmza oluşturmak için farklı siteler var, ben şuradan faydalandım. ,

    Kutucuğa imzanızda neyin yazmasını istiyorsanız onu yazıyorsunuz. Daha sonra Next Step'i tıklayıp, gelen ekranda 120 tane seçenekten istediğiniz yazı fontunu seçiyorsunuz.  Next Step'i tıklayıp, imzanızın boyutunu seçiyorsunuz. Next Step'i tıklayım yazı ya da arka fon için renk seçiyorsunuz. Tekrar Next Step'i tıklayıp imzanızın yatıklığını ayarlıyorsunuz. Sonraki adımda imzanız hazır halde ekrana geliyor.

    Ancak imzanın HTML koduna ihtiyacımız olduğundan imzanın bulunduğu sayfanın en altındaki "Want to use this signature?" menüsünü seçip açılan sayfadan "Generate HTML Code" seçeneğini tıklıyoruz ve ihtiyacımız olan kodumuz karşımızda...Sayfayı kapatmıyoruz.

    Bloğumuzdan "Şablon" menüsüne giriyoruz. "HTML'yi düzenle" yi seçiyoruz. Açılan sayfada "Widget Şablonlarını Genişlet" i seçili hale getiriyoruz.

    Karşımıza çıkan yazıların arasında istediğimiz yeri bulabilmek için Ctrl+F tuşlarına basıyoruz. Karşımıza çıkan kutucuğa  <data:post.body/>  kodunu kopyalayıp yapıştırıyoruz ve yazılar arasında aratıyoruz. 

    Daha sonra bulduğumuz kodun hemen altına imzamızı oluşturduğumuz sitedeki imzamıza ait HTML kodunu yapıştırıyoruz. 

    Önizlemeye bakarak imzamızın yerini kontrol edebiliriz. Şayet yazılara çok yakın ise <br/> kodu kullanıldığı yerde 1 satır boşluk bırakır. Yani bu kodu kopyalayıp imzanızdan önce ya da imzanızdan sonra oluşturacağınız satıra yapıştırabilirsiniz. Böylece imzanız yazılarınızın arasına karışmamış olur.

    İşte bu kadar :))) 




21 yorum:

  1. güzelmiş bende deneyeyim dur.

    YanıtlaSil
  2. ANLATIMINI VE BLOGUNU ÇOK BEĞENDİM BANA DA BEKLERİM http://sagnakyagmur.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Tesekkurler. .. Hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Bloga imza eklemek fikri güzelmiş cidden :) Sevdim bunu :) Hemen denemeyi düşünüyorum :))

    YanıtlaSil
  5. enee ne kadar kolaymış deyip hemen başlıyorum çalışmalara teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  6. uzun zamandır bir blog yazarından gördüğüm en işe yarar post :) ama kasamadım yapmadım ben

    YanıtlaSil
  7. ben daha önce bir blogum daha vardi ona yapmistim ama bir aksilik cikardi aslinda html le oynamak bazen blogun sonuna neden olabiliyor.

    YanıtlaSil
  8. merhaba,
    güzel bir yazı olmuş.ben de uyguladım ve başarılı oldu.teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  9. Ne demek, hic onemli değil. ;)

    YanıtlaSil
  10. Çok açıklayıcı anlatmışsın. Ben de hemen yaptım :) Başkalarında görüp nasıl yaptıklarını merak ederdim. Böyle kolay olduğunu bilmiyordum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederim, faydalı paylaşım

    YanıtlaSil
  12. Harika bir post :)) Benim blogumada beklerim www.cenktasdemir.com

    YanıtlaSil
  13. Harika bir fikir :)bloguma beklerim modalianlar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Oyyyy çok güzel çokta güzel anlatmışsın alıntı yaparak blogum da paylaşıcam müsaden ile :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. beN bitürLü beceremedim :)
    ama yiNede payLaşımıN içiN teşekkürLerr.

    YanıtlaSil
  16. Aynen dediğiniz gibi yaptım kodları girdim vs sonra bloga gittim yazı girdim ama imza yok :/

    YanıtlaSil
  17. ben şurdan faydalandım deyip link vermemişsiniz linki alabilir miyim belkide sonradan silinmiştir arkadaşlar yaptığına göre :(

    YanıtlaSil
  18. Mobil Sohbet Mobil Chat Kaliteli Sohbet Chat Siteleri Online Muhabbet Odaları Sohbet etmek için elinden geleni yapıyorlar Ücretsiz bir şekilde sizlere hizmet vermekteyiz

    YanıtlaSil